23 Aralık 2010 Perşembe

Bir anda anne oldum...ve herşey yerine oturdu.

Nisan 1974, Biranda 2 yaşına geliyorKasım 2010, Deniz 2 yaşına geliyor

3,5 yaşından beri günlük tutuyorum. Bu günlükleri bir gün herkesin görebileceği şekilde yazacağımı hiç düşünmemiştim...ama anne oldum ya, o da oldu işte!
"Caro Diario" diye başlardı küçükken günlüklerim:-) Yine öyle başlayalım bakalım. Günlük işinde eskiyim ama, bu blog işinde yeniyim, yüzüme gözüme bulaştırmam inşallah!

Caro Diario,
ne zamandır seni çok boşladım, biliyorum, kusura bakma. Güzel haberlerim var, anne oldum ben. Hayatım değişti. Hayatım yerine oturdu. Hayatım hayat oldu. Deniz dolu, mis kokulu bir ailem oldu.

Sen görmeyeli çok değiştim. Duruldum bir kere; 12 yıldır aynı işyerine gidip geliyorum mesela (maşallah diyelim tabii..hatta bundan sonraki herşeyin tepesinde bi nazarlık duruyor varsay)! Tamı tamına 6 yıl önce, bir kış Pazar'ında tanıştığım ve anında aşık olduğum adamla 4,5 yıl önce evlendim. 2 yıl önce de Deniz'im doğdu...hem de annesi gibi, 1 anda! İşte sana bu sanal ortamdan yazma kararım da Deniz'in 2. yaşgününe yaklaştığımız şu günlerde onun aramıza katılma macerasından hayat macerasına türlü konularda içimi açmak, içimi dökmek, son moda tabirle "paylaşımlarda bulunmak" için.

Selam eder, gözlerinden öperim.
1anda

3 yorum:

  1. blog dünyasına hoşgeldin biranda'cığım. merakla izleyeceğim maceralarınızı :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Biranda, canım Deniz'cim, hoşgeldiniz bloglar diyarına.
    Kaçırdığım hikayelerinizi buradan takip etmek harika olacak. Biranda, sen de yaz ama, bu blog işi tembellik kaldırmıyor, yazdıkça yazıyorsun, yazmadıkça...

    YanıtlaSil