9 Ocak 2012 Pazartesi

Kararlarım vaaaar!...

Artık yeni yıl mı dersiniz, yeni hayat mı, Deniz'in yeni yaşı mı bilemem...ama birtakım kararlarım var, paylaşmak istedim. Yazınca daha bağlayıcı olur diye düşündüm, bir gayret yazıyorum:

* Daha dikkatli olacağım. Tezcanlılık yapmayacağım. Herşeye atlamayacağım. Birazcık daha (hani kendimizi de biliyoruz, ancak "birazcık daha" diyoruz!) temkinli olacağım.

* Hiçbirşeye ön yargılı davranmayacağım. (Buna zaten dikkat etmeye çalışıyorum ama bazen unuttuğum olabiliyor).

* Sınırlarımı bileceğim - aynı anda elli bin tane iş yapmaya çalışmayacağım. Herkese herşey için söz vermeyeceğim. Önceliklerimi iyi belirleyeceğim.

* Deniz'i mümkün olduğunca doğayla, bir de tiyatro ve konserle ve tabii ki her zaman bir sürü kitapla haşır neşir etmeye çalışacağım. Buna zaten uğraşıyorum ama, daha çok çabalayacağım.

* Deniz'in okula gitmeye hazır olması için BEN hazır olacağım:))).

* (Özellikle Mert adamı ve Deniz bıdığını) daha çok dinleyeceğim.

* Yeni çalışma hayatımda kendimi geliştireceğim - Koçluk okulunu bitireceğim, sertifikamı alacağım mesela:).

* Ve hayalimin peşini - tüüüüm zorluklara rağmen - bırakmayacağım!

Bütün bunların yanı sıra, sağlığım ve huzurum için her an şükredeceğim, kendi sağlığı ve huzurunun kıymetini bilmeyenleri de uyarmaya devam edeceğim:)

Öptüm,
1anda


Bir Pazar sabahı, kaloriferde "poposunu ısıtıyormuş". Düşünün ki iki popo kalorifere sığıyor!:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder